MAC - napędy do bramNapędy do bram
Napędy Hormann

Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Pomoc

Napędy do bram - FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

 

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

 

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

 

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Bank BPH S.A. oddział Gorzów Wlkp., nr rachunku: 18 1060 0076 0000 3200 0090 6943

Informacje o numerze konta wysyłane są również w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.

 

Czas realizacji zamówienia:

Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 3 dni. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Przy każdym towarze podany jest przypuszczalny czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską i firmy kurierskie.

 

Dostępność produktów:

Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej (na karcie produktu określamy ilościowy stan magazynowy).

 

Koszt dostawy:

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Koszt wysyłki wynosi średnio 30,00 zł i uzależniony jest od wagi przesyłki. W przypadku wysyłki za pobraniem należy doliczyć 12,00 zł. Istnieje również możliwość odbioru zamówienia w siedzibie firmy (ul. Walczaka 27, 66-400 Gorzów Wlkp).

 

Gwarancja i serwis towarów:

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Bezpieczeństwo

  • Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
  • Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych.
  • Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.
  • Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.